RSS Flöde

3000 meter

Postat den

Idag sprang jag 3000 meter på tid för första gången i år. Jag tror tiden kan bli bättre om jag tränar mer konditionsinriktat under en tid. Jag är dock mycket nöjd med att kroppen kändes stark. Jag återhämtade mig väldigt snabbt efter att jag hade sprungit klart och kände att jag kunde springa med bra teknik hela tiden. Jag har blivit ca 3 kg tyngre (81 kg) sedan sist jag sprang så med tanke på det måste konditionen och styrkan ha överlevt vintern ganska bra.


Vecka 17:
23/4 Styrka + 2 min löpning 20 km/h
24/4 Salsa
25/4 10 stycken 200 meters intervaller 200 meter vila mellan varje
26/4 Styrka
27/4 Salsa
28/4 2h badminton
29/4 1.5h badminton
Vecka 18:
30/4 Valborg
1/5 3000 meter 10 min 24 sek + Salsa

Ett svar »

  1. Bra gjort!

    Svara

Kommentera

